i8 با اینکه از نظر طراحی و تکنولوژی، پرچمدار خودروهای سبز بامو است، ولی به دلیل پیچیدگی ساختار فنی این هیبریدی، هیچگاه بهصورت شرکتی (از سوی پرشیاخودرو) در ایران عرضه نشد. اما در سالهای 2015 و 2016 شرایطی پدید آمد که تعداد محدودی i8 با واردات شخصی، به کشورمان راه یافتند و پس از چندین ماه معطلی، مجوز شمارهگذاری نیز گرفتند. خودروهای مذکور در نهایت با حواشی زیاد و قیمت میلیاردی شمارهگذاری شدند اما رفتهرفته از جذابیت این مدل کاسته شد و این روزها نیز نبود خدمات پس از فروش، مهمترین مشکلی است که گریبانگیر پرچمدار بامو در ایران شده.